Traderanördar

Jag hatar Tradera.

Jag lägger lite bud då och då på skor och dylikt åt Devin men varje gång är de alltid någon som lägger över såklart. Men de jag hatar med tradera är alla jävla tradera rävar som sitter och häckar framför datorn och väntar in i de sista på att lägga ett bud.
Som nyss tex. Då hade jag lagt ett bud på ett par höst skor åt Devin och det är ingen som har lagt ett högre bud utan jag har varit "ledande" i flera dagar.
Men tror ni inte att de är någon jävla idiot som lägger ett bud som är 5 kr över mitt när de återstår 2 minuter av auktionen.

Lika va de förra veckan när jag kom in av en slump på en sida där de va ett par jätte fina skor åt Devin, precis sånna som jag letar efter och då la jag ett bud när de återstod 5 min. Men självklart så va de ju någon som satt och lura och la ett högre bud när de va 2 min kvar.


Men de är tydligen så man ska jobba, som Roger sa.


Jag tror jag lär köpa ett par Kavat skor åt Devin. Jag lär ju aldrig vinna nån auktion på de där stället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0