Pyssla på föräldramötet...

Hoj Hoj.

Min "semester" är nu över och jag ska ner till Gävle imorgon. Jag har ju varit ledig i ganska precis en vecka. Eller ledig va kanske att ta i. Jag har pluggat som en galning hemma men jag har inte behövt vara där nere:)
Men imorgon ska jag ner som sagt..

Idag så  va jag med Jenny och Viggo på Barnens Hus och handla paket åt Lilly. Sen åkte jag och hämta Devin på dagis och sen åkte vi hem till Jenny och barnen och fikade och surra. Madde, Lilly och Linnéa va också där så de va jätte trevligt att träffa dom. Det va ett tag sen.

Ikväll var vi på föräldramöte på dagis. Alla föräldrar fick pyssla ihop en bok av massa bilder som vi hade tagit med oss på personer och platser i Devins omgivning som betyder mycket. Men eftersom man knappt har nå vanliga foton nu förtiden utan bara digitala så vart de inte på så många personer:) Men mormor och morfar vart med iaf och det är de viktigaste:)

Nu ska jag ta och sova. Heeej daaaa




Jag kan säga att det lyste i ögonen på mig när jag fick sitta sådär och pyssla idag. Gud va jag limma och klistra. I love it.
Jag ska tamme tusan ner på stan och köpa hem massa papper och klister och fina pennor så kan jag och Devin sitta här hemma och pyssla. Och speciellt nu när de snart är JUL!!! Guuuuud va kul.
Nu ska jag tamme tusan köpa flörtkulor imorgon. Ja, det ska jag....

-Ska jag hjälpa dig skriva, Therese?
-Neeej, för i hellvete, låt bli!!! Fortsätt klipp du..


Jaa, Roger fick mest klippa under tiden vi pyssla. För skriva kan han då verkligen inte göra...


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHA! Jag tror jag dööör! =) Fick inte stackarn hjälpa dig å skriva?! =) Hahhaahha fyfan va skönt....hahaha

2008-10-21 @ 23:25:31
URL: http://jennymariajonsson.blogg.se/
Postat av: MLI

HAHA.. Det är askul med scrapbooking, jag har ett helt skåp hemma med papper, lim, etiketter, schabloner, pennor och diverse andra roligheter! Problemet är bara att det blir ett bombnedslag när man tar fram allt, man måste ju rada upp allt för att se vad man vill använda :) Och Peter är också förse klippare, jag lämnar allt sånt avancerat till honom och sen sitter han i en kvart och klipper raka fina kanter, hahaha..

2008-10-22 @ 10:07:04
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: FiaJ

Piprensare måste du också ha, så du kan göra snögubbar med flörtkulorna :D

Gud va roligt att pyssla :)

2008-10-22 @ 20:25:57
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0