Utkast: Tuddiloo!! Vi ...

Tuddiloo!!

Vi har ikväll varit till Rogers chef Magnus och hans fruga Åsa. OTROLIGT trevligt är det enda jag kan säga.
Sofia och Micke hade styrt upp allt så otroligt bra med en tipsrunda, musiktävling och mat så allt vart mycket roligare.

Jag och Anders P va i samma team och vi kamma nästan mattan med alla utom Frisör Ann och Bulan. Vi kom alltså tvåa. Jag är mycket nöjd med våran insatts.

Detta var bara en liten uppvärmning inför Vemdalen i januari ska ni veta.

Se upp i

Kommentarer
Postat av: Birgitta o Anders Persson

Var en jätte trevlig så kallad julfest i fredags.

grattar Thessan o Anders för god match,men Rogga och jag Biggan hade nog lite hjärnsläpp då och då,men vi kommer nog igen i fjällen.

Den galna kvinnan,hoppas att du köpt ljus åt mig i Valbo,funderar om jag ska utöka med fler lyktor,eller hamnar man på hispan då tro?

Ha det bra världens godaste tjej hälsa även din goa Rogga. kram

2008-11-30 @ 15:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0