Nya och gamla bilder

Det va så längesedan jag la ut lite kort och nu hade jag bara några kort på lager så de fick bli dom denna gång.
Men jag lovar, jag ska bli bättre och knäppa massa kort i veckan :)

Bilder på lilla söta Junnis.


(notera den fina flugsvamps-tunika hon har på sig. Den är så underbart fin) :)

 

Välkommen hem fika för Cicki ute i Årsunda:)

Cicki, Devie, (Elias & Angelica där bak) jag, Linnéa och Elin





Lite Turkiet-08 bilder bara för att..

  


...jag längtar såå sjukt mycket utomlands nu.
Jag känner att jag inte har nånting att se fram emot så jag måste nog boka en resa snart.


Kommentarer
Postat av: FiaJ

Heh, om du menar att hon ligger på dubbelt så äre bara för att hon har kräklat ner fällen så hemskt :D



Men Henrik tycker nog de är hårt ändå, haha ;D

2008-11-09 @ 23:41:49
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: Henrik

Du kan vara lugn therese vi ska fixa det här med utlandet.

2008-11-09 @ 23:49:03
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0