Svea eller Nova Star

Nu har jag lite svårt att bestämma mig om jag ska köpa en Svea eller Nova Star mössa åt Devvan. Mössor kanske är de absolut roligaste som går att köpa åt en unge. Herregud alltså.
Men jag menar, en svea mössa har fan var och varannan unge nu för tiden men å andra sidan så är dom ju snygg. En NS mössa har färre men är dom verkligen lika snygg? :)
Jaja, i vilket fall lär jag ha en mössa som passar nya overallen:) Så en röd blir nog bra ska ni se..

Sen är jag sugen på ett par NS byxor också. "Denim raw red" heter modellen som jag kikat på. Åh, så svårt att bestämma mig..

Nåväl, imorgon ska vi kika på radon-huset iaf:) hahah.

Annars rullar dagarna på och det är redan 13 November imorgon. Och då är det dagen då min kära vän och vapendragare Sofia Fagerlund har BF för sin lilla biff. Så vi får se om ungen behagar att kika ut i tid eller om vi alla ska vänta ihjäl oss av nyfikenhet:)
Spännande  är det iaf..

Nej nu är de Grey´s, men först ska jag göra en varsin chai latte åt Rawger och mig.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Jenny P

Måste lägga mig i lite och säga helt klart NS-mössan. =P Fast Svea är väl en aning varmare om du väljer mellan de två. Fast min röst går till NS. =)

2008-11-13 @ 20:27:53
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0