Dödens död

Men nu var de längesedan hörrni!!

Mycket har hänt sen sist. Eller så kanske inte.
Jag står och trampar i samma jävla lägenhet än. Jag sitter i samma hörn i soffan som förut och..ja, allt är som vanligt.
Inte för att de va tre år sen jag skrev sist, men endå. Det händer liksom inte så mycket.

Jag har börjat min VFU nu iaf. Jag är på gnäll Klossdammens förskola:)  Ja, om man säääjjer såhär: Jag är inte säker att jag vill att Devin ska flyttas över dit nu.
Han har de nog kanon bra på Nymåla förskola. Där är det lugnt och skönt och inte lika stressigt som de är på Klossdammen.
Alltså, de är inte barnen det är fel på. Dom är världens sötaste men de är viss personal alltså. Jag kan inte begripa mig på dom.
Varför ens vara förskollärare när man bara ska gnälla på allt och alla?!?

Min handledare är supersnäll iaf och det är huvudsaken.

Nog om det.

Jag håller på för fullt med en utredande text som ska vara inne imorgon vid midnatt. Det tar tid vill jag lova, men jag ska nog hinna klart i tid. Yes, det ska jag :)


Ja, annars då?!

Vi ska försöka köpa ett hus på Ringvägen nästa vecka som är fullt med radon. Vi kommer att dö dödens död av alla gifter. Hahah.
Men va gör de? Vi får flytta iallafall :)



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0