Rawger är som en kärring

Roger är fan som en kärring han. Jag blir galen.

Han går runt här och hostar och hostar. Ni vet sån där dryg jävla hosta som kräver att man hostar typ 111 gånger innan de slutligen lossnar i halsen.
Jag tycker därimot att han fjomp-hostar för han tar inte i ordentligen säger ja. Men han lyssnar inte på mig.

Och nyss hörde jag hur de pep i micron och då frågar jag om han ska äta igen. Men inte då. Han värmer honungsvatten sa han. HONUNGSVATTEN????!?!!?!?
Vilken jävla kärring han är :) Honungsvatten!! Herregud.

Sen lära han ju bara tillägga att de gör sååååå ont när han hostar.

Ja, de finns nog ingen som har haft så ont som Rawger har just nu....


Kommentarer
Postat av: farbror barbro

är inte riktigt beredd att hålla med.. spelade minnebandy med han i förrgår, då krigade han som en gud, rawger

2008-11-08 @ 00:50:55
Postat av: farbror barbro

INNEbandy, even!

2008-11-08 @ 00:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0