Mustasch

Oj oj oj vilken överaskning jag fått idag.

Rawger har ju sagt i flera veckors tid att vi lär tvungen åka ner till Sandviken i helgen för han ska minsan dit och kakla en hiss. Och jag kommer ihåg att när han först sa det där om hissen fråga jag han om dom verkligen ska ha kakel i en hiss, det låter ju konstigt. Men han sa att de va inge konsigt med de.
OK , sa jag och inte tänkte nå mer på de.

Iaf, så sa han att jag skulle få en överaskning på fredag. Och som jag har väntat på denna överasskning:)
Och idag ringde han från jobbet och sa att jag skulle titta i hans jackficka.
Och i där låg det två biljetter till Mustasch som spelar på Harrys i Falun ikväll. Så han har bokat hotell och allting tills ikväll:)

Han är för söt ibland min Rawger:)


Nu lär det packas. Roger har varit tydlig hela veckan med att vi ska DIREKT åka när han slutar jobbet och att jag absolut måste ha packat klart tills dess. Jag har inte brytt mig i va han har sagt så nu har jag skaplig panik:)

Men gud så roligt det ska blir :) woohoo

Heeej

Kommentarer
Postat av: MLI

"Jag har inte brytt mig i va han har sagt".. HAHA.. Sådär är det jämt! När man själv delar ur order så ska det vara till punkt och pricka, men när karlsloken säger nått är det nästan aldrig nått viktigt :) Det är skitsamma liksom

2008-11-21 @ 15:11:41
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja fy fan va gulligt gjort alltså!! När jag kom hem å berättade hela historien för Hampus så sa han bara: "Jaha, men mustasch suger ju"...VA?! Den där karln fattar ju ingenting, jag mena ju inte att vi skulle gå på just dom, men vafaaan liksom! Tröga jävel. Det där lär man ju aldrig få uppleva!

2008-11-21 @ 21:40:26
URL: http://jennymariajonsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Va skoj! Hoppas ni får de mysigt =) hade bra! Kramen!

2008-11-21 @ 23:04:24
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0