Devin är sjuk

Min lilla bäbis är sjuk. Han har haft feber av och till sen i lördags.
Jag vet inte de är för fel på honom för han är varken förkyld eller nånting men jag anar att de är tänderna för han är alldeles blodröd och svälld på tandköttet både upp och nere också har de ju kommit 4 tänder på bara några dagar så de måste vara de.
Men endå 4 dagar har han haft feber och de vet jag inte om man har när man får tänder.
Efter dom här tänderna tror jag inte han får nå mer tänder. Då är nog alla uppe. Tror jag iaf:) hahah

Det är så jobbigt att se Devin såhär fär han är verkligen inte sig lik. Han somnar bara han lägger sig ner och han vill inte leka själv utan bara sitta i knät. Han vägrar även att äta utan han vill bara dricka. Gröt går att få i han ibland men inte nå annat.
Sen vaknar han ju typ en gång i halvtimmen och grinar så han har fått sovit med oss några nätter nu vilket han har vägrat förut.



Blir de inte bättre imorgon får dom kolla upp han..

Nu ska vi göra ett försök med maten igen då..Tjaaa


Kommentarer
Postat av: Madde & Lilly

Hello! Tror att det är något som går för Linnèa har legat sen ifredags tills igår med feber och nu ligger Björn....... Bara feber och huvudvärk......... Hoppas han blir bättre!

Kram

2008-11-18 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0