Vilken dag

Devin sov fram tills kl halv 4 inatt och då gav jag han välling. Och precis när han nästan druckit upp flaskan hör jag joooordens "plask" från sängen hans. Så då hade allt kommit upp igen.
Precis allt, då ljuger jag inte.
Så de va bara att tappa upp ett bad kvart i 4 på morgon de.
Sen la vi han med oss och såklart börja Roger dra timmerstockar direkt så jag och Devin låg och kolla på "Lättlagat" där en stund innan junior drog igen dom blå. Men han sov hemskt oroligt och vakna några gånger fram tills kl va 6 då jag sa åt Roger att då fick han minsan gå upp med han. Eftersom jag inte sovit något sen halv 4 .

Så då fick Roger i han lite gröt men de kom upp nästan direkt de också och sen dess har han inte haft någon matlust alls. Knappt druckit nå vatten och typ ätit två skedar blåbärssoppa.
Också lär jag tvinga i han vätskeerättning vilket inte är de lättaste ska jag tala om.
Men han har inte spytt nå sen 10 imorse och de är ju positivt :) :) :)

Så vi får se hur han sover inatt då......pepparpeppar


Vi är iaf friska och krya än...Tur de

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra fredag? :)

2008-05-02 @ 22:31:45
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0