Sjukt

Vi va bara hemma och mös hela förmiddagen sen åkte vi till Madde och Lilly kl 1.
Käka sallad, fika och surra:)

Devin fick ett stort paket i brevlådan imorse. De va från mormor och morfar:) Dom hade köpt en superfin Umbro mysoverall. Sån där svenska landslaget i fotboll har you know:)
Och sen på eftermiddagen när Roggan kom hem skulle vi åka och handla så vi satte på han den där snygga overallen.
Vi gick ner till bilen och precis samtidigt som vi satte Devin i bilen såg vi en blond kille på andra sidan gatan.

-Kolla, Petter Hansson. Petter Hansson, Therese! Halvviskar Roger.

Och jag blir ju helt till mig. Va fan, de är Petter Hansson lixom. Svenska landslagets absolut bästa försvarare, vårat hopp i EM.
Och han gick här, på Nymålavägen!!!!

Jag satte mig i bilen och kunde inte sluta stirra. En jävla tur att vi har tonade rutor alltså. Hahah
Jag va sekunder ifrån att fråga om han vela signa Devins overall:)
Men jag är för jävla feg.
Vi åkte därifrån...

-Vi köper en penna när vi handlar också frågar vi han på hemvägen ist...om han inte gått hem då. Sa Roggan.

Sagt och gjort.

De va så luuugnt och stillsamt på Nymålavägen när vi återvände med pennan i högsta hugg.
Ingen Petter Hansson i sikte.
Jävla skit.

De hade ju varit så coolt om han hade signat Devin´s första landslags dress :)

Men imorgon ska nog Devin och jag ut på en promenad. Kanske vi möter nå trevliga personer:) Vem vet..


Petter i lika overall som Devvan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0