Shopping till kids

Fasiken. De va så mycket jag tänkt att skriva här men nu kommer jag inte ihåg nåt av de.

Vi va och kolla på ett hus idag. På Stormyran. Huuur fint som helst va huset. 1-plansvilla med typ 5 rum. Jätte fräscht och knappt att de lär bytas nå tapeter. Och vilka möjligheter de fanns till stora fina badrum då!!! Oj oj oj.
Men självklart va de nå tjaffs med grunden men vi ska ta reda på mer och sen får vi se om vi lägger nå bud eller om vi letar vidare. Men fint va de och perfekt läge:)

Just nu sitter jag och letar lite fina mössor och tröjjor åt Devvan. Hittar några fina från Katvig och nån mössa från Nova Star men jag vette fan om de är någon idé att köpa nå mössor nu när de snart är sommar. Men är man mössoman så är man. De är ju så roligt att variera mössorna på han från dag till dag :)
Vi får se.... :P

Men imorgon ska jag och Devin på sko-jakt iaf. Lär hitta ett par fräsiga strl 20 skor åt han som han kan ha tills han kan börja använda sina Puma racing pjucks som han fick av mormor sin innan han föddes:)

Helt seriöst så finns de fan inge roligare än att shoppa till Devin :) De är sååå kul...

Ja men nu fick jag ju ihop några rader iaf:) Va kul hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0