Oprah

Åååh va jag grinar till Oprah nu.
Två små barn som saknar sin mamma som har lämnat dem. Helt sinnessjukt hur man bara kan sticka ifrån sina barn sådär. De är för mig helt obegripligt.
Nu läser en av barnet upp en dikt och guuuuuud va jag grinar.
Tur att jag är sjäkv så ingen ser hur fjompig jag är :P

Nog om de. Samla dig Therese!!!


Iaf, ska snart åka ut till Sara och Agnes och käka lite lunch och njuta i solen bara:)
Sen kanske jag tar en vända förbi -Variant- också. Har aldrig vart där. Vi får se då..



Erica va på besök


Devin somna med mammas linne som snuttis:)


Kollar va farsan gör.


Pojkarna påväg hem från Madde och Lilly


Mammas hjärta. De absolut underbaraste som finns. Älskar dig nå så oerhört.
image485


Kommentarer
Postat av: FiaJ

Jag såg de där avsnittet igår och hur lätt äre att hålla tårarna inne då?! :)

2008-05-09 @ 11:26:17
URL: http://fiajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0