Mycket nu

Ok. nu är jag här igen. Va några dagar sen :)

Vi va ner till sandviken i helgen. Hann träffa tok många vänner på bara lör-sön. Så de va hemskt lyckat:)
Vi tog någon öl där på lördagskvällen och begav oss ut i Sandvikens nattliv. dvs Mulligans:) De va vi och 40+ arna:)
Men vi satt och surra och tog någon öl så de va väldigt trevligt.

Igår va min kära vän Erica här uppe och hälsa på oss. Hon åkte från Sthlm på morgon och gav sig hemmåt igen vid halv 7 tiden :) Så de va jätte trevligt att hon va här en sväng:)
Nästa gång får jag och Devin komma ner till sollentuna? Solna? Blackeberg? Norrtälje? Hökarängen? eller är de Vällingby? :) Så jävla svårt de där...Men nästa gång är de våran tur iaf :P

Idag va vi på öppna. Mycket prat och väldans trevligt. Åt lite pannkaka också fick barnen leka:)

Nu sover Devin ute i vagnen och jag ber till gud att han sover någon timme till. Meen de tvivlar jag på..

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Vad är det mest pinsamma som drabbat dig?
Kommentera det i min blogg!
Ha en bra dag!

2008-05-06 @ 13:36:41
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag bruka inte heller hinna blogga så ofta :p

2008-05-06 @ 13:40:03
URL: http://cilaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0