Ansiktsmassage

Devin har krånglat inatt igen. Jävligt drygt. Hoppas de vänder snart.
Man är helt slut på kvällarna när man inte får sova på nätterna alltså...

Vi va en vända till Maria och Milo och hälsa på idag. Har ju inte setts sen i onsdags ju, för fan... :)

Sen åkte vi hem och åt lite mellis också fick Devvan sova lite sen åkte vi ut till Johanna på jobbet och surra en stund:)



Imorgon ska vi nog träffa Madde G och sen på eftermiddagen ska jag till Sofia och få lite ansiktsmassage. Ska bli sååå skönt. Passar perfekt nu när jag känner att jag håller på att bli lite förkyld också. Jävligt nice..

Men nu ska jag då sova lite. Kanske hinner sova en timme innan det är dags att gå upp igen...

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0