Teletubbies? Är de ett skämt?

Då va de fredag igen då. Jävligt skönt.

Devin´s hjärna är inställd på kvart över 6 på morgon så då va de bara att kliva upp. Men de går ganska bra att kliva upp så tidigt nu när de är så ljust ute.
Kolla lite teletubbies (stavas de så?). De måste vara ett skämt förövrigt.
Sen orka jag inte titta på de nå mer för de är ju bara jag som kolla. Devin har ju så jävla mycket annat för sig så han skiter fullständigt i teletubbies. Så då vart de Vakna! med the voice. De va nå sjukt roligt idag alltså. Jag älskar Calle Schulman!!!!!!  Läs deras blogg btw.

Devin sover lite nu och jag har gjort mig klar. Ska ner på cfl och käka italiensk buffé med Roger och hans jobbar kompisar.
Sen ska jag gå och köpa lösgodis:) Soooom jag längtat efter detta lösgodis heela veckan :) mmm..

Nu håller han på och vaknar. Som vanligt när man satt sig vid datorn:) Heheh

Tjaa då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0