Fullt upp

Ja, jag har så mycket för mig om dagarna så jag vet inte va jag ska ta vägen! Hahaha

Igår tog vi de kalas lugnt på morgonen för att sedan åka till Maria och Mille på middagen. Vart kvar där typ hela eftermiddagen:) Alltid lika trevligt. Jag och Devin prisar gud att vi har Maria och Milo. Va fan skulle vi annars göra?
Ni är underbara:)
Sen på kvällen va jag och klippte och färga håret.

Idag vart de lunch på donken med Maria, Misan och kidsen. Sen åkte vi vidare till Madde och Lilly för lite kaffe och kaka och mycket prat:) Så då gick den eftermiddagen också:)

Imorgon ska Sara, Agnes, Jag och Devin på badhuset och trängas med alla galna påsklovs ungar.

Devin klyver vattenytan oerhört vackert lär jag bara påpeka..

De va de ...

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Sandra

joo, men idag frågade faktist sara virkkunen om jag ville hänga med ut på lördag..så,så blir dte nog...vet inte om det var riktigt hundra..men skulle höra av mig till henne på fredag...så då tycker jag att du ska hänga på isåfall också :)

2008-03-27 @ 01:13:31
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0