Bilder!

image361
Gissa vilka Devin är sponsrad av? :)

Iaf, Jag och Maria tog med pojkarna och åkte till Jenny och Viggo i förmiddags på lite fika:) Så skönt att komma iväg sådär på förmiddagen tycker ja :) Trevligt.


Får 1 års kalaset igår...

Födelsedagsbarnet Elias..

Elias, Linnéa och Devin


Kommer nog mera bilder senare, Devin åker runt här och gnäller så jag ska lägga han nu en sväng:)



Fan i hellvete va Nordmans låt är stark. Den kan komma högt upp på lördag. Jag ska då vifta för kung och fosterland med mina ballonger när han spelar:) Jäävlar va kul...


Kommentarer
Postat av: Erica

Coool kille =) samma skor som jag köpt till min lilla "syster/bror"! Kramen!

2008-03-12 @ 08:29:47
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0