Bandy, melodifestival och förkylning

Ja, då va de de där med melodifestivalen.

Vå gick en sväng i några affärer innan vi begav oss till O´learys för lite bandy och mat. Kunna ju för fan inte missa SM finalen i bandy eller. Men de gick inte såååå bra för sandviken. Säger som Henrik ja. Tror nog att spelarna redan va på Lobby med en öl i näven ja.

Sen åkte vi vidare till Globen för the big finalen i melodifestivalen 2008. Jäflar va folk de va. Jäflar vilket drag de va. Synd att jag och fagerlund satt med folk som trodde dom va på bio så de va bara jag och fagerlund som stod upp och skaka till alla låtar:) Men hey, va fan gör de. Man är väl inte där bara för att sitta still och applådera efter låtarna.
Kul som fan va de iaf. Herregud ja. Nästa år lär vi tvunget få bättre platser.
jag längtar lite tills nästa år faktiskt:) haahah

Men först ska Charlotte Perelli komma på 19:e plats i eurovision i serbien. Hon har inte en chans.
Folk där nere är trött på våra gammla hederliga shlagerlåtar.
Ni ser, förra året vann ju en ballad. Och de hade gått betydligt mycket bättre om Sanna Nielsen gick vidare..
Men nu får vi fan bara hoppas att Charlotte går vidare från kvalet..

åååh, vilken nörd jag är.

Idag är vi lite snoriga här hemma så de blir nog inte så mycket gjort idag. Kanske åker in till Maria och tar en kopp men sen blir de nog inge mer :)

Heej på er...

Vi är sånna jävla töntar...

Lär även tillägga att min jävla blink-grej gick sönder efter första jävla låten. Skapligt less då.
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Glammigt =)

2008-03-17 @ 14:21:27
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0