7 Månader

Visst ja, glömde skriva att våran lilla sjärna blir 7 månader idag. De är helt sjukt va fort tiden går.
Känns som de va igår man låg och skrek för kung och fosterland för man hade så ont.
Men inte då. 7 jävla månader!!!

Jag har sökt dagisplats åt Devan nu iaf. Hoppas för bövelen att jag får nåt av de jag sökt också då så dom inte bara placerar ut han nånstans ute i Bergvik  eller Trönö eller nå:) hahaha
Har tänkt på de där med dagmamma också. Tycker de känns lite knäppt med dagmamma. Vet inte varför heller men..dagmamma? Gud va 80-tal :) Hahahah


Hej på er

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag gick hos dagmamma =)

2008-03-09 @ 18:41:40
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0