05.30..

...slår min härliga son upp sina blå.
05.30??? De är galet tidigt. Roger´s klocka ringde i samma veva så då va de lika bra att kliva upp. Leka lite, mys framför teletubbies (Han har äntligen börjat att sitta still en stund när man tittar på de)  :) också har jag hunnit med att packa allt tills badet också. och klockan är inte ens 8 :)
Så nu ska vi lägga oss och vila en stund snart. Fy fan va skönt. Hoppas han sover mer än 30 min bara:) Haha

Alltså, de är sjukt vilket planerande de är när man har småbarn. Man måste planera allt in i minsta detalj innan man ska göra nåt.
Eller är de kanske bara jag som är så?? Hahaha, ja de kanske de är..

Hej på er..

Devin vet vart lampan är nu föresten :) Hahah

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker jag absolut att du ska göra :) Hörs närmare. Hoppas ni har det skoj på badhuset :) kram

2008-03-27 @ 12:32:02
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se
Postat av: Angelica

Nej du är inte ensam om att tycka det. Men jag tycker det blir bättre och bättre och man slipper släpa så mycket nu :)

2008-03-27 @ 19:51:10
URL: http://angelica1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0