Alla pratar om de där vädret...

..och även jag.
Vilket jävla Turkiet väder vi har. Helt sinnessjukt varmt.


Igår va vi nere på stan hela kvällen. De va uppträdande där  från kl 19 så vi åkte ner då och va inte hemma förns kl va 24
Vi lära ju bara va kvar hela kvällen och kolla på Hardcore Superstar. Devin har ju lärt sig "dansa" nu så han digga med för fullt :)

Lär ju bara säga också att vi lär ju ha världens snällaste unge. Han sov en stund medan vi åt igår mellan 19.30-20.30 och sen va han vaken hela tiden och va världens snällaste. Inte ett gnäll på hela kvällen.
Mammas go hjärta...
De är så skönt att man kan ta med han överallt och att han isf bara kan somna i vagnen. Vore ju för jävligt annars om man aldrig kan åka nånstans.

Idag så har Devin innvigt sin nya badpool här på baksidan. Jag och Roger satt och stekte och Devin lekte :)

Sen åkte vi ner på stan en sväng och fika på TeWes, handla lite också gick vi förbi tattueran och till min förvåning så va mina tattueringar med på fönstret utanför :) Skit nice.. 
Jag är skit nöjd, Roger är avundsjuk!!
Hahah
Sen efter de åkte vi hem och tog första ölen också baka jag en blåbärs/hallon/rabarber smulpaj och Devin fick svalka sig i badet igen.
Och snart kommer väl Fia och Henrik upp och ska grilla med oss ikväll. Mycket trevligt...

Imorgon ska Roger jobba så då vet jag inte va de blir för Devin och mig :)




Från igår...
   


Från idag...
  Devin badar

De är inte ens lugnt på natten...
Först så... Sen så... ..och sen så...

Världens vackraste...

   
 

Tattoos...
 

så är de med de.

Hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0