Updatering av våra liv...

Jag skrev ett ganska så skojsigt inlägg igår men de uppskattades inte av Roger så de va jag tvungen att ta bort. Lite synd men verkligheten kan va hård vissa gånger.

Ibland blir jag såå less..

Tänk va skönt de vore att bo själv ibland, bara jag och Devin :)

Iaf.. back to reality.
Midsommarafton tillbringa vi ute i Trönö på förmiddagen och sen åkte vi ner mot sandviken på eftermiddagen. Fagerlundskan hade ordnat med partytält och allt ute i Årsunda så där vart de grillning och lite öl och mycket mycket prat. Väldigt trevligt.
Vi åkte hem för att sova tänkte vi men mamma och pappa hade lite vänner där så då vart man ju uppe ett bra tag till. De va ett under att Devin vela somna när de va så livat. Han somna vid 00.30 snåret någon gång.
Vilken jävla förälder man är som låter ungen va vaken så länge.  Haha.
Men helt seriöst så tror jag inte han tar skada av de, snarare tvärtom.

Lördagen hade man ju hoppats att de skulle bli fotboll på Berget men Sverige va ju sämre än Stugsunds F14 lag så de kunna man se sig i stjärnorna efter.
Så vi åkte hem från Sandviken på eftermiddagen och sen ntog vi de bara lugnt.

Idag har vi varit rastlösast av dom rastlösa och nästan gått varann på nerverna här hemma. Men tillslut kunna vi komma överens om att vi skulle åka och hälsa på Uffe och Anne. Va där någon timme och fika lite.

Och nu sitter jag här framför förlängningen i fotbollen och Roger har gått och lagt sig. Han har gått och tjatat om hans förbannade öga hela jävla kvällen för de kliar och svider så mycket. Han har brännt hål i örat på mig för han har tjatat så hemskt. För de ääääär ju så synd om han.
"aaaj och ooooj va de svider"
"Är jag röd? Är jag svullen?"
Blahablaha

I veckan ska vi åka och bada någon dag. På badhuset alltså. Absolut inte i nån sjö. Now now.
Jag lär ju tvunget inviga min nya ap dyra bikini som jag köpte på Donna i Sandviken (kanske världens bästa affär förövigt) för någon vecka sen. Den är verkligen skit snygg men jag lär nog använda den någon gång innan jag åker till Turkiet så den sitter som ett schmeck där:)

Sen på Onsdag ska jag ner till Gävle och äntligen ska jag få gå och se SATC filmen med flickorna. Fan, va jag väntat.

Näe nu ska jag se klart på fotbollen sen ska jag lägga mig..

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0