Tomt

Idag kom mamma och pappa upp och hälsa på mig och Devin. Sen tog dom med sig han till Sandviken över natten för imorgon ska dom till Furuvik om de blir väder.
Själv ska jag på Ockelbo marknaden och kolla lite. Sen efter de ska jag hämta hem min lilla gosse igen :) Är så sjukt tomt utan han.
Gång på gång ställer jag mig frågan; va fan gjorde vi innan vi fick Devin.
Allt kretsar lixom kring han helatiden, and i love it. Fattar inte va jag skulle göra utan han. Han är mitt liv.
Sjukt att en person kan förändra en så otroligt. Förändra ett helt liv...

Aja. imorgon ska vi då iaf få sovmorgon. Ska bli ganska skönt:)


Ikväll har jag druckit Singha och ätit panacotta. Alltså inte samtidigt. Men gott va de:)

god natt hej


Kommentarer
Postat av: Kakan

Sedan vi började ge Lowe sempers kvällsgröt sover han hela natten utan att äta. Ibland kan vi hålla på i tre timmar för att få honom att somna och ibland somnar han på en gång. Jodå det har gått ganska bra när han bara sover en gång efter lunch, fast då har vi tagit det lugnt en stund på fm... gått en sväng med vagnen eller bara läst en bok. Fast det går bara om han sover fram till 8 på morgonen. Idag vaknade han 7 och då somnar han om en stund. Sover han inte på fm har han sovit 2 ½ timme på em, och det är väldigt skönt. Brukar Devin vakna på natten för att han tappat nappen? För det gör Lowe fortfarande. Kram

2008-06-28 @ 10:17:17
URL: http://minikakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0