Sex and the city

Ni vet när man ser någon på stan och är skit nära att hejja för att man tror att man känner människan för att den ser så jävla bekant ut. Också tänker man till i typ 3 sek extra och kommer på att man inte alls känner den där människan utan de är ju hon som jobbar nere på skoaffärn i stan. (eller de kanske bara är jag som är så jävla korkad)

Lite så är de med Sex and the city. Skulle man träffa SJP skulle man ju hejja så stort för att man skulle ju tro att man känner henne. Man är ju så insatt i deras liv och vet ju allt om dom lixom.
Just därför grina jag nästan mig igenom hela filmen. Man känner ju så starkt med dom när man har följt dom sen typ1998 för fan :)

Ja, men hellvete va bra filmen va.
Och vilka kläder!
Vilka jävla as snygga skor!
Vilken jävla walk in closet!

Men ska man gå lite djupare och tänka på hur den är gjord oså så är den ju ingen höjdare.
Men vem fan bryr sig?

Den satte sig såååå djupt in i hjärtat så tårarna spruta nästan från första stund.
För va fan, dom är ju mina girlfriends juu!!!!!

GÅ OCH SE DEN. Och ta fan inte med killen eran för då är ni jävligt töntig. Hahahah

Och nu ber jag till gud att dom inte är så dum att dom gör en till Sex and the city film. De kommer ju förstöra allt ju!!


Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: MLI

1) Jag tror att Christin en gång hejjade på Johan Glans (komikern) på T-Centralen, hon tyckte ju som sagt att han såg väldigt bekant ut tills hon kom på vem det var.. Och då fick hon skämmas :)



2) Jag kollade på SATC-filmen med Peter, han var ett förträffligt sällskap, inge klagade och gnällande! (Kanske ska tillägga att det var han som 3 v innan föreslog att vi skulle kolla igenom säsong 4-6 en dag när vi båda var sjuka! :) Ja, han är en nörd... )

2008-06-28 @ 00:44:59
URL: http://emelienl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0