Helgen som varit + bilder

I know you missed me. Men nu är jag tillbaka.

Fredag:
Då tog jag och Devvan bilen ner till Gävle också gick vi och shoppa lite i väntan på att Roger skulle sluta jobbet.
Vart lite fika när han kom och lite mer shopping sen bar de av ut mot Engeltofta och Polhemskolans bal.
Mia och Christian va sååå fina:)
Sen åkte vi hem till Sandviken och käka med familjen.

Lördag: 100 grader varmt ute. Jag tog en svettig promenad ner på stan. Mötte upp pappa och Roger där nere. Vi kolla lite på nå band som spela och sen åkte vi hem :)
Runt 18 tiden kom Fagerlund och hämta upp oss. Åkte ner på Napoleon där alla andra va. Vi käka och drack. Jävligt nice.
Sen vidare upp till Lizette och Mika för att kolla på lite bilar. Så vi stod på deras balkong och kolla på cruisingen. Första parkett kan man säga:)
Sen gick vi vidare ner på stan och drack några öl. Sen gick vi ut på Livingroom.
Eller inte alla, men jag, brorsan och fia iaf:) haha.
Roger såg jag bara ryggtavlan på sen va han borta..
Träffa på han igen precis innan jag skulle gå ut. Kul kille man har...

Söndag:
Vakna av huvudvärken från hellvete imorse. Jag somna tillslut om efter jag bytte rum för att Roger snarka så jävluskt.
Sen åkte vi tillbaka hem till Söderhamn på eftermiddagen :)
Jävligt skönt att va hemma igen.

Nu blir de inte nå sandviken på ett tag. Har blivit ett jävla rännande där nere hela Maj månad. Har lixom varit nåt varje helg som man bara inte kunna missa:)

Lite bilder på den gångna veckan...

Förra helgen i Sandviken (då också) :
   

Fika hos Madde och Lilly:
 

Bal på Engeltofta:
   
   

Lördags:
image564

   


......och sen när Roger har fått i sig en eller annan öl för mycket kan de se ut såhär:
image569
Ni bomma väl inte den dansande vit-skjortan längst till vänster på scenen? :)
 

Och sist men inte minst en bild på mammas hjärta. Världens sötaste:)
image572

Näe, tack för idag, slut för idag. Nu ska jag på med en ansiktsmask, duscha och sen ska jag sova.

Heeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0