Hard work

Åååå som jag har slitit i 3 dagar nu. Oj oj oj. :) Hahah
Näe men helt seriöst så har de varit otroligt roligt att komma tillbaka och få jobba lite och träffa alla igen :)
Är som ett helt annat ställe nu när hon den där kvinnan har slutat. Mycket roligare och nu får man ju faktiskt skratta på jobbet. De fick man inte förut :)
Så nu hoppas jag på lite lite mer jobb:) Bara nån dag sådär... :P

Men imorgon ska jag då bara gosa med Devin. Vi ska nog förbi Maria och Milo en sväng också och sen kanske förbi rean på barnenshus och kika om man hittar nån billig vagn och en lite pool som Devin kan ha här utanför.
Men annars ska vi bara ta de lugnt:)

Jo, men Fia va ju här och va barnvakt idag :) De gick super bra. Taack så mycket:)

Ok. nu går Roger runt och släcker alla lampor så nu tycker han tydligen att de är dags att lägga sig.
Alltså jag skämtar inte nu heller, han släckte alla lampor i hela lägenheten också hoppa han i duschen. Vilken jävla dåre....:)



Skriver mer imorgon. Heeeej på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0