Måndag, tisdag, onsdag

Denna vecka har varit fullspäckad. Eller de kanske va och ta i men vi har haft saker att göra varenda dag :)

I måndags va vi hem till Madde och Lilly. Jenny och hennes söta pojkar kom också. Trevligt trevligt.
Efter de hade vi bokat tvätt tid i tvättstugan. För första gången på typ 1 år. Jag tvättar ju här hemma ist. Då blir man för lat att gå till tvätttugan efter ett tag.
Men vi gjorde de endå för vi hade så förbannat med tvätt. Efter några timmar såg vi tillslut botten i tvättkorgen. Va riktigt skönt att få precis allt tvättat...på en och samma kväll.
De va lite synd bara att inte galgarna räckte till alla kläder sen när vi va klar. Så nu ser de ut som bagdad i min closet..

I tisdags va jag och Devin till öppna förskolan. Alltid lika trevligt att vara där och prata och bara de att Devin får leka med andra ungar. Guuud va skönt:)
Sen vart vi hungriga såklart så då åkte/gick vi allihopa ner och åt lite thaimat och fortsatte prata :)
Sen vart de en sväng på stan efter de.
En mycket trevlig dag lär jag säga:)

Och idag, onsdag har jag jobbat. 12-19.30. Gick kanon bra. Patrik kom och gjorde mig lite sällskap en stund men annars va de rätt så lugnt:)
Mamma och pappa kom upp och va barnvakt åt Devvan. De va tänkt att pappa skulle cykla upp hit men han vände i Ockelbo för de regna så jävligt:) Hahah.

Imorgon ska jag handla de sista innan vi far på Fredag. De är tvättlappar, matburkar, hårsnoddar, spännen och gud vet vad de är vi ska handla.
Jag börjar få lite smått resfeber nu lär jag säga. Jag menar, den här gången man åker lär man ju tänka en till liten människa och allt han ska ha med sig. De är suppar hit och soldräkt dit. Helt sjukt mycket grejjer vi lär ha med oss.
Jag har redan plockat fram typ 10 olika kepsar/bandanas/solhattar åt Devin. Och då vill jag inte ens tänka på allt jag ska packa ner imorgon när jag börjar med hans kläder. Oh jisses...

fan nu kom jag på att jag lära köpa gröt åt han att ha med också...
Ååh..


Men skönt som fan ska de bli iaf. Längtar så mycket tills vi är där nere och bara kan slappna av i en vecka:)
Fast vi får väl jaga ihjäl oss efter Devin men annars ska vi bara slappna av:) Haha

Nu ska jag lägga mig. Höörs då , heeej


Kommentarer
Postat av: Erica

Alva ja, va inne på Lisen =) haha!!! Ja man förklara ju så gott man kan =) Ha en underbar semester där nere! =) Kramen!

2008-07-03 @ 07:51:45
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0