Underbar vecka i Turkiet

Åååh, vilken underbar vecka i Turkiet.
Sol, bad, öl, lek, god mat, shopping och värme.

Helt sjukt varmt va de iaf. Men Devie har varit såå otroligt duktig hela veckan och knappt gnällt nånting alls. Han gnällde inte ett dugg på att de va för varmt iaf, de som vi alla trodde han skulle göra. Men inte då. Dom enda som klaga på värmen va mamma och jag :) Hahah, Devin vart sur om han fick sitta inne på rummet för länge så han älskade verkligen värmen:)
Han var jätte duktig med maten också och åt de vi åt.
Men sömnen va de lite värre med :) Haha, han somna sent och vakna tidigt. Men han sov destomer på dagen då så de jämna ju ut sig.

Har iaf shoppat en massa. Burberry skjorta, Lacoste piké, Billabong tjocktröja, Billabong t-shirt och lite små saker åt Devin. Och såklart lite saker åt roger...
Men nöjdast är jag nog över min nya Burberry väska. En bauta väska :) Skit snygg. Dyr va den också för att vara från Turkiet. Hahah...

De har varit en kanon vecka och jag ångrar inte för en sekund att jag tog med mitt lilla hjärta. De va så roligt att se att han njöt av allt vi gjorde. Bada, äta en massa godsaker, åka vagn och kolla på folk, vara vaken sent för att titta på shower på hotellet, busa med alla servitörer och de bästa han visste under veckan va att bada i poolen. Han bada tills fingrarna såg ut som russin på han. Han vela aldrig kliva upp :)

Jo, sen lär jag bara säga att turkarna, kvinnor som män, va heeeeelt galna i Devin. Vi fick inte en lugn stund. Alltid va de någon som va fram till han och klappa han på huvudet eller pussa han på kinden. Troligtvis för att han va alldeles krit vit i håret.....eller nåt:)
De hade varit lugnare om vi hade haft med oss en storbystad blondin för fan :)

Bilder kommer om ett tag....när jag har tid:)



Annars då.....

Vi har tittat på hus idag som vi är bra sugen på :) De ligger perfekt på Klossdammen men de är totalrust på de så vi ska fundera lite hur mycket vi orkar lägga ner på rust:) Men de blir nog bra :P

Nu ska jag på tut-bingo med Sara och Josse:) Har aldrig i mitt liv varit på de så de ska bli spännande att se hur de är :) hahaha

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Madde & Lilly

Hej!

Nu har jag hittat hit! Roligt att läsa att ni hade det bra. Håller tummarna att du vinner på Tut Bingon! Kram Madde

2008-07-14 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0