5 år

Kan ni fatta? 5 år sen?
De va 5 år sen jag och Roger vart tillsammans. Gud, så länge :P

Men jag har varken fått paket eller frukost på säng...

Därimot har jag jobbat hela långa dagen. De va hyfsat med folk så vi hade att göra kan jag säga. De blir jobb imorgon också. Sen är jag ledig på måndag och sen jobbar jag , tis, ons och tors och sen ledig helg:)
Det är kanske bra att Roger får va hemma med Devin lite själv också för han börjar bli bra mammig nu alltså.
Men jag har blivit lite Devvig jag också och saknar han så fort jag åker till jobbet. Speciellt när han grinar när jag stänger igen bildörren och ska gå in:(  De är så jobbigt.. (fast jag vet att de går över på två röda, men endå..)
Jag skulle hellst vela va hemma varje dag och varje minut med mitt hjärta. Meeen de går ju inteeee!!!

Vi va ju iväg till Chill-a-force igår också och såg Mustasch.
Vi börja med att gå till campingen direkt när vi kom dit. Jag mötte upp Johanna och hennes kompisar men sen va de dags att gå in på området. Vi hann se lite av Entombed och sen såg vi ju såklart Mustasch. Faaa va grym dom är alltså. Dom är sjuukt bra!!!!
Sen åkte vi på Max i bollnäs och åt och sen åkte vi hem:) Så de vart inte så sent...

Lägger in lite bilder och videos från Mustasch nån annan gång..

Näe nu ska jag sova. Hörs dåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0