Vemdalen

Ok, de här kommer bli långt..

Tänk att jag aldrig håller de jag jämt säger i början av ett inlägg. Att jag ska uppdatera mera.
Men jag har fan inte tid... :)

Iaf så har vi varit i Vemdalen. Heelt underbart bra.
De va sjukt jobbigt att lämna bort Devin på torsdagen. Men jag va tvungen och vi åkte ner till sandviken för att lämna han. Väl där nere börja mitt mammahjärta ta över och jag börja grina när de va dags att åka. -Meeen sluta fjompa dig nu, sa både Roger och mamma. Men va faaan, de är inte så lätt..
Sen när de va slutgrinat åkte vi raka vägen upp till Vemdalen. Tog en sisodär 4 timmar:) Hahah men då stanna vi för mat också påvägen.
Hann inte ens ta av oss skorna i stugan så hade man en öl i handen. Alla där va redan stöfulla så de va nästan dags för sängen för dom när vi kom upp.
Sen på fredagen va vi uppe med tuppen för att äta frukost och sen förbereda oss för backen. Hälften av alla va bakfulla och kom inte ur sängen på hela dagen. Haha.
När vi kom till backen och åkte tog man de lite slow för de skulle inte riktigt passa med brutna ben just nu. Men de va så jävla bra backar och hur många backar som helst. Skit kul..
Karlarna bjöd på jäger i liften och öl i pauserna så de kunna inte bli så mycket bättre:)

Sen va de dax för afterski. Och öl efter öl efter öl efter öl för både mig och roger så vi va bra på lyset när vi kom tillbaka till stugan. (suveränt snygga stugor förövrigt). Sen va de dags för mat och mera öl och jag gick över till vin.
Let´s Dance, öl, prat, let´s dance, vin, och barnprat. Sen hade hela våran stuga gått och lagt sig. Förutom jag och delar av den andra stugan. Men när dom gick hitta jag på Koffe utanför så då vart de efterfest med han.. haha Kul...

Lördagen va man inte alls så pigg så jag sket i frukosten och gick raka vägen in på badrummet, gjorde mig klar, klädde på mig , på med pjäxorna och sen ut i backen igen. Åkte ett åk innan lunch sen vila jag fötterna och sen åkte jag hela eftermiddagen. Fick sjukt ont i fötterna av pjäxorna även detta år så de va lika bra och vila en sväng.
Vi avsluta åkandet med en öl i nån stuga i mitten av backen :) Så mysigt så..

Sen åkte vi hem och tog nån öl till och vila i 30 min. Sen skulle vi iväg på resturang. Åt gott, drack gott, gick vidare in till "piano baren", prata, spela Black Jack, förlora, drack hundratjugonio drinkar (våga inte titta kontoutdraget när jag kom hem).
Sen va de dags, för de vi alla hade väntat på!!!!
PETTER på scen. Oh god. sure. Alla åkte hem förutom, Jag, Roger, Koffe och Sofia. Vi gick in dit och kolla hur han va och de enda jag kan säga är att jag kan inte förstå att folk verkligen lyssnar på nå sånt??? helt sjukt dåligt. Petter...?!?! vilken dåre..
Vi gick vidare och dansa schlager ist:) haha mycket roligare.
Sen åkte vi hem till dom andra och fortsatte.
Sen på söndagen va de dags att åka hem.

Jag längta tok mycket efter Devin men hade lätt kunnat varit kvar nån vecka till:) haha

Ja de va väl de jag hade att säga om Vemdalen..

Igår va vi till Madde och Lilly i föräldragruppen och fikade och snacka skit. Så roligt att träffas sådär ibland och bara se hur fort ungarna växer och deras framsteg:)

Joo, Devin kan sitta nu föresten:) Såå roligt..
...Men han sover fortfarande lika jävla kasst på nätterna. Jag är helt slut på dagarna när de blir såhär, förstår inte varför.. han som sov så bra förut..hmm..

Från och med NU ska jag verkligen uppdatera kortare inlägg men varje dag ist. Jag måste ju. Så här går de inte att ha :)

Några...
  
Landell och Roger
 
Vi..
 
Afterski..
   
Från stugan..
    

....
 

...också lite på mitt hjärta...
  


Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Men jag tror jag håller på gå i taket. Det var mig dom sötaste bilderna på de sötaste ungen så jag håller på smälter. Du måste skicka dom till mig så jag kan lägga in på min mobil =) Fy tusan vilken jävla gobit. Tror tanten lär äta upp han snart =)

2008-01-31 @ 21:16:34
URL: http://Fiaf86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0