Nytt år

2007 va de året...

....vår älskade son Gustav Devin Sigge Gruvman föddes. 070808. De absolut bästa i hela mitt liv.
....jag va gravid mer än halva året , vilket var underbart mysigt ;)
....jag inte bada en enda gång ute
....vi flytta (igen)
....vi var till Gotland över midsommar med min bror och Fia.
....min bror och min karl vart 25åriga gubbar
....Roger kom på att han är "kung" på trav-tippnig (!?)

Tror inte 2008 kan slå detta år:) Heeelt omöjligt...

Lite om nyårsafton då.
Vi va ut till Årsunda till Fia och Peppe som bjöd på mat och en helt underbart rolig fest. Ja, de va nå sjukt roligt:) Kanske de va för att alla höll sams den här gången.. eller va vet jag :)

Snart återgår väl allt till sitt normala igen efter alla dom här helgdagarna och mellandagar och gud vet vad.
Ber till gud att Roger börja jobba snart igen annars går vi varann på nerverna snart:) hahaha.

            Mamma och Devinen


Devin nästan 5mån och Nilla 10,5mån
           

Sen hitta jag de här urklippet från sparbanksligan -98. (undra om de va de året vi hette Eight Alien Girls?) :) Vilken pissigt dålig förlorare man va...och fortfarande är.  Hahaha.




Hej på er..


Kommentarer
Postat av: Josse

Tack! :) innan hamre, i ede om du vet var de är? där ska vi bo! de ska bli riktigt kul? allt bra med dej då? fika snart lr? haha kram!!

2008-01-04 @ 18:01:13
Postat av: Emma

Men herreguud, tittar man in här och får se en bild på sig själv från 98! Hahaha fyfan visste inte ens om att man varit med i tidningen :P Lite gladare än dig va man däremot :)

2008-01-10 @ 19:23:04
URL: http://emmaso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0