Devin´s dop 080119



I lördags va de dags för Devin´s dop. Jätte jätte trevligt. Sjukt kul att träffa alla.
Devin fick jätte mycket fina presenter så nu lär vi tvunget flytta så vi får plats med allt :)
Jag lär ju även passa på att tacka alla som va där i lördags för en underbar dag :) Devin tackar för alla fina presenter också...:)

i Söndags kändes de sådär som de gjorde dagen efter julafton när man va liten. Man va lixom ledsen att allt va över på nå sätt:) Efter allt man har planerat och tänkt och funderat på de här i månader, också är de över på 3 timmar:) Jaa, de är konstigt ibland:)

Inte så mycket annat som händer faktiskt.
Idag va vi och mätte och vägde junior. 8800g vägde han nu :) Så jävlar va mat han har fått dom här 2 veckorna:) hahah
Sen va vi på öppna en sväng. Ska nog dit imorgon också..

På fredagmorgon åker jag och Roger till Vemdalen. Rogers jobb bjuder. Så då blir de afterski, öl, sol (förhoppningsvis) och skidåkning såklart:) Kommer hem på söndag kväll.
Lär köpa en nu skidoutfit innan vi åker också. Shiit, hur ska man hinna allt.
Devin åker vi iaf ner med till Sandviken på torsdag eftermiddag. Han ska vara hos mormor och morfar. Hoppas älsklingen känner igen oss när vi kommer hem sen. Guud va orolig jag är för de. Känner han inte igen oss när vi kommer hem igen så kommer aldrig någon få vara barnvakt igen :)

näe nu lär jag plocka lite här hemma.
Jag sa de igår till roger att hellvete va rent och städat vi har de här hemma nu sen vi fick Devin. Man går lixom och småplockar hela dagarna. Fattar inte varför men så är de. De gjorde man ju definitivt inte förut..

Hej på er..

Anders, Roggan, Devin, Therése och Henrik
                
(Kommer mera bilder sen på dopet...)

Andra kort...

   

Klåfinger Devin..



Devin vilar lite innan pappa kommer hem från jobbet..



Lär ju tvunget åka lite bil innan läggdax..




Kommentarer
Postat av: Josefine

hur hade ni det i fjällen då? kram =)

2008-01-28 @ 15:00:01
URL: http://stunsan.blogg.se
Postat av: FiaJ

Ja, hon sa de också. Men jag tror ja väntar iallafall, är de 2 så äre så, kan ju iallafall inte göra så mycke åt de, hehe :)

2008-01-30 @ 19:05:05
URL: http://fiajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0