Nyss så träffa jag en krokodil...

Igår kväll kände jag mig som 79 år så jag gick och la mig 21.45. Somna 21.46. Har inte varit så utvilad på 6 månader som jag va imorse när jag klev upp med Devie kl 6. Så jävla skönt.
Va tillomed så att jag bara låg och kolla på Devin när han sov förmiddag. Oftast brukar ju jag nästan somna före han...

Va ner på stan och åt lunch med Madde idag. Åkte sen hem och städa och plocka undan lite. Gav Devin lite macka och saft och sen lekte vi lite.
Åkte och handla när Roger sluta jobba och precis när vi skulle ställa oss att laga mat kom Roger´s brorsa, Maggan och Fredrik och deras kids William och Tilda. Dom vart kvar ett bra tag så middag fick vi äta vid 21.30 tiden ikväll. Men de va trevligt med besök iaf:)

Imorgon är jag och familjen bjudna till Misan på mat tro ja:) Om inte Maria ljuger för mig igen då:) Hahahah.
Kika på melodifestivalen oså.
Jag har skyhöga förväntningar på melidfestivalen imorgon.
Måtte de finnas nån bra låt då!!!

Nej nu är de kväller för Gruvman. Tjaaaa

...men först lite Miami Ink

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

älskar miami inc!

2008-02-29 @ 23:18:15
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Sandra

ska ut med linda..men är ju alltid skoj om man är flera...men ska bli kul, får se om man kommer in på det här nya dom öppnar idag...risk för att det är kööö. Men jag är taggad :P Vi får ta en utgång sen å therese :)

2008-03-01 @ 18:07:06
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se
Postat av: kulan

Hört nått?

2009-09-23 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0