Jisses!!

Idag är de värre!! Eller med mig är de bra men nu är Roger dödsjuk.
Och ni kanske vet hur karlar blir när dom blir sjuk?

Inatt vid typ 1 vakna roger och sprang och spydde. Så har han hållt på hela natten. Och jag förstår verkligen hur jobbigt de är men varenda gång han kom tillbaka till sängen stånka han och stöna och vred och vände sig och sucka och stöna. Och inte nog med de han låg lixom och skaka så hela sängen ruska..

-Jag fryyyser så myckeeeet!!!!
-Ja men klä på dig då och ta en alevedon, sa jag lite snällt..
-Nääe...

(också sluta han skaka samtidigt som han prata med mig men så fort vi sluta prata börja han skaka igen)

-Men skärp dig för fan du gör dig ju till!!! Utbrister jag (mycket irriterad)
-De känns som jag kommer att dö, Therese.
-Ah men du är inge varm så du har inge feber iaf...
-Johooo,!!!

Sen vakna Devin...

-Faan, du väcker Devin när du väsnas så jävligt!!!!


Jag har sovit typ 2 timmar inatt. Går ju lixom inte att sova när Roger är som han är och Devin vaknar var 3-4:e timme.
Så vi ringde Devins farmor imorse så hon fick komma och hämta Devin. Så jag fick sova lite.
Så nu är man sig lik igen.
 Tror Roger är mycket bättre också faktiskt. Tur är väl de!!!!
Ska väl åka och hämta upp Devin lite senare. Sen ska jag nog kanske köpa nåt att äta. De va längesen jag åt..faktiskt... :)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Gruvan

Inte bara jag och fia som kan bli osams mitt i natten! =)

2008-02-22 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0