Inte jag heller..

Inatt låg jag och fundera och fundera. Jag tänkte så de knaka och fundera på världens alla frågor.
Roger ligger bredvid och drar stora tunga timmerstockar. När jag märker att han börjar röra på sig, slår jag till...

-Duuue...Jag kan inte sovaaa...

Han snarkar högt och tydligt fortfarande..

-Men jag kan inte sova....

Han vänder på sig och säger...

-Inte jag heller...

...och två sek senare snarkar han igen.

Jag hade hoppats att han skulle säga : "men luuuugn du kommer somna snart"  eller varför inte: "Ja men då så therese, då ska jag vara vaken med dig till du somnar" De är ju sånt man vill höra när man inte kan sova..
Men inte då...
Ett sovande "inte jag heller" fick man tillbaka...Kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0