I shot the sheriff

Sjunger man den låten för Devin börjar han att grina:) Haha, kanske elakt att skratta men han är bra speciell våran pojk.
Sen om man sjunger någon traditionell barnlåt så skrattar han. Också går man över till I shot the sheriff så börjar underläppen att darra på han :) hahah ,
Han är för söööt:)
Jag har spelat in de också men jag sjunger så jävla dåligt så jag vågar inte visa de:) mohahah

Lite bilder dåååå...

Hell Yeah!!!


....Haha, den där jävla mössan som jag tvingar stackarn att ha på sig :)
 

Rödsnoken våran :) (Lite förkyld tro ja)
  

Kommentarer
Postat av: MLI

HAHAHAH... Inget Bob Marley fan med andra ord? :) Hahahaha...

2008-02-23 @ 11:02:41
URL: http://emelienl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0