Gossip girl

Fan va sjukt bra Gossip Girl är! Fast de är en sak jag inte fattar. Är de lixom meningen att man ska vara nyfiken på vem "gossip girl" är eller?? För jag skiter fullständigt i vem de är...
Men de är jävligt bra iaf och de är huvudsaken.

Jag och Devin åkte ut till Sara en sväng tidigare idag. Sen har vi mest sovit. Hahah.
Han har varit nå sjuuukt gnällig på eftermiddagen. Ingeting har dugit åt han. Förutom att sitta i knä hos mamma då. Men de går ju inte hela tiden heller...

Imorgon ska vi träffas hos Madde och Lilly igen. Trevligt trevligt. Sen fyller Rogers brorsa år så då åker vi väl dit på kvällningen också.

Annars är de inge ny...

Bjuder på lite bilder dagen till ära...


Busunge?
image347

 
   

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar Goissip Girl! Vet vem det är också! Det är Kristen Bell!
Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-02-26 @ 23:21:41
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Louise

Jaa visst är den bra !! Haha :) Mysiga bilder !

2008-02-27 @ 10:27:35
URL: http://elouisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0