Barnmat

Igår skulle jag vara duktig och försöka mig på att laga egen barnmat åt Devin. Så jag koka kött och morötter också mixa jag det tillsammans med pasta i mixern. Först och främst så börja mixern låta väldigt konstigt. Roger fick ta över. Då börja den ryka och lukta väldigt konsigt.
Sen när vi äntligen mixat färdigt så såg de så jävla äckligt ut den där maten så varken jag eller Roger våga smaka på den. Och då kan man ju inte ge till ungen sin om man inte smakar på de själv.
Så de va bara att slänga.

Devin har ju vart så jävla förkyld och hostig i en vecka snart. Och igårkväll alldeles innan han skulle lägga sig spydde han gjooooordens vuxen spya, 3 ggr hulka han upp sig stora floder med oranga matrester. Jag vart så chockad att jag inte viste va jag gjorde men helt plötsligt låg han i badet:)
Han har väl svalt så mycket slem under dom här dagarna så de va väl de som kom upp nu då tänker ja. De lukta då iaf gammal hederlig bakfylla av han i käften sen iaf:) mmm, härligt...Uuuusch!!!!!!

Men idag är de full fart på han igen:)

Så är de.

Idag blir de barnvagns-karavan då. Kuuuul:)

Hej på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0