Tentamen

Hej hej.

Äntligen är tentan avklarad och första terminen likaså. Skönt som fan.
Men ärligt talat så känner jag att tentan inte alls gick nå bra. Så nu kan man bara hoppas att jag har fel.
men jag får väl göra om den då om det skulle vara så...

Jag, Nina och Alex satte oss iaf på Brända igår efter tentan och tog oss några drinkar. Satt där i bra många timmar innan vi va tvungen att ta oss hemåt:) Mycket trevligt iaf. Jag förmodar att det kommer bli flera gånger:)

Vi åker ner till Sandviken även denna helg eftersom mamma och pappa kommer hem imorgon bitti. Men idag ska jag hinna träffa min kusin och hennes barn och kanske byta lite julklappar:)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0