Sover på soffan..

Jaha, nu vart det ovanligt tyst från soffan och jag förmodar att Roger, ännu en gång,  har slagit igen sina blå framför tv:n.

Det roliga i det här är att när jag vet att han sover i soffan , så går jag bara och lägger mig. Jag skiter i att släcka lysen,tv och att göra Devins välling för natten. För jag tycker det är så sjukt roligt att se Roger så fundersam och vilsen när han vaknar upp i soffan och kl är 3 på natten och han undrar vad som har hänt. Så då får han släcka och göra välling:)

Haha, jag gör de inte för att vara elak utan jag tycker de är så sjukt kul bara:)

Nu ska jag smyga in och lägga mig och hoppas att han inte vaknar:) Annars förstörs ju det roliga...














Ok, jag nös nu några gånger och han vakna inte.Så han verkar sova djupt ..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0