Snart är det över...

Hallu!

Vi har haft en kanon jul hemma i Sandviken med släkt och vänner. Känns skönt att julen äntligen är över fakiskt. Jag längtar nästan lite tills man är tillbaka i någolunda rutiner igen:)
Men först ska vi åka upp till Funäsdalen och fira nyår och det ska bli oerhört roligt. Vi ska åka skoter och utförsåkning:) Faan va kul de ska bli:)
Vi åker på måndag och kommer hem på fredag iaf...

Jo, jag har ju äntligen köpt mig ett par superfina slalomskidor med ett par super pjäxor till:) Det tyckte jag att jag va värd...
Hahah

Idag är jag och Devin själv hela dagen. Roger är på nån fest som skulle pågå hela långa dagen. Inte mig emot, då jag och Devin har aft en jätte mysig dag :)  Vi har nyss ätit färsk pasta med min special pasta sås till:)
Och nu sitter Devin här brevid mig i soffan med sin nya supersöta godisskål som han fått i julklapp. Och i den har har lysmelk och chips stjärnor. Det är ju trots allt lördag :)

Nej nu ska jag leka vidare.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Birgitta o Anders Persson

vi åker oxå till fjällen över nyår,lofsdalen inte långt ifrån varann är vi ju då.Men jag föredrar att sitta på after ski isälle,de ska bli kul.

Ha det så bra och åk försiktigt i backen.Kram

2008-12-28 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0