Skjut mig..

Tisdagar är fan ingen bra plugg dag. Iallafall inte på kvällen för då är de ju både Ugly Betty och Desperate Housewifes. Och sen är ju klockan redan 22.

Åååh jag får lite panik. Vi har ett examinerande seminarium imorgon och jag känner mig inte alls förberedd. Och nu menar jag verkligen de. INTE ALLS FÖRBEREDD!!!
Det knyter sig i magen på mig när jag tänker på de:) haha

Usch ja. Skjut mig, någon!

Jag ska gå och lägga mig strax men jag måste berätta lite om dagen.
Jag vakna kl 8 av att Devin låg bredvid mig så han hade tydligen vaknat inatt också hade jag burit över han utan att jag kommer ihåg de:)
Devin krångla och vela inte sova igårkväll så han va vaken till kl 22 då så när jag klev upp imorse kl 8 så sov han fortfarande. Jag väckte han runt halv 9 också fick han äta lite frukost och sen tog vi en promenad i de vackra(!) vädret till dagis.
Kl 10 träffade jag min studiegrupp på CFL. Vi fick typ noll gjort så vi delade upp uppgifterna också åkte vi hem ist.
Köpte lite thai mat (hej beroende) och sen åkte jag hem och tittade på VBÅ och Oprah. Hämtade Devin lite innan 15 och sen åkte vi och handla.
När vi kom hem så gjorde vi chokladbollar och fika lite. Och resten av kvällen har gått åt till att titta lite på Tåget Tomas, läsa böcker, leka kuragömma:) Jag och Devin har haft sååå mysigt.


Nu hoppas jag lite på att Devin ska vakna och vill sova med mig ist för de är så tomt i sängen när jag sover själv:)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0