Det är mycket nu

Det är sjukt mycket i skolan nu. Jag ljuger inte om jag säger att jag snart får magsår.
HiG måste ju vara världsmästare på att ha dålig planering när det gäller uppgifter. Nu är det alltså tänkt att vi ska skriva klart och lämna in hela kursportföljen tills på tisdag. Sen har vi även en galet stor och konstig seminarieuppgift att göra tills på onsdag.
Fattar inte hur i helvete dom kan lägga alla uppgifter sådär tätt inpå varandra. Och om inte de vore nog så har vi en tenta nästa fredag som då , prisa gud, avslutar denna termin!

Imorgon ska jag plugga hela långa dagen. Kanske kan klämma in en lunch med Nina och Alex men annars ska jag bara plugga.

Tjipp...

Kommentarer
Postat av: Carro

Glöm inte examinerande seminarium på onsdag med! haha godnatt

2008-12-11 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0