Förkylnings hellvete

Imorse vaknade jag först av oss alla för jag har sån förbannad hosta och jordens astma så jag trodde jag skulle dö. Och självklart drar Devin till och sover ända tills kl va lite över 8 bara för att inte jag kan sova.

Devin´s farmor kom och hämta han lite efter 10 och då tog de inte lång tid innan jag låg nerbäddad i soffan med alla telefoner, dosor. mediciner och papper framför mig så jag skulle slippa röra mig dom närmaste timmarna:)
Roger åkte ut runt 12 tiden och inte långt efter somna jag.
Sov typ 2½ timme och när jag vakna visste jag varken vart jag va eller va jag hette. Men skönt va de:)

Är fortfarande dålig så jag blir hemma från jobbet imorgon också. Mindre bra.

Mamma vela ha Devin imorgon och tills torsdag så de passa ju bra nu tycker jag :) Bra för han att kanske komma bort en natt och slippa mina bacilusker så kanske han klarar sig från förkylningen.

Nu är de nog kväller snart för min del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0