Ska vi lana?

Vi är sånna jävla töntar jag och Roggan.

Nu sitter vi här, jag med nya datorn och han mittemot med gamla datorn.

-Ska vi lana, Therese?  Säger Roger och tycker han är skit rolig.


De va kanske lite roligt, va vet jag :)



En sak är då säker. Vi måste definitivt ta bort den gamla datorn så vi inte blir två geekar som sitter här mittemot varandra och knappt pratar med varann på kvällarna.
Usch och fy för två datorer i hemmet....



Annars har vi varit i Hudik och shoppat nästan hela dagen. Kom hem med mycket fint :)


Tja på er

Kommentarer
Postat av: MLI

Skönt att höra att det är fler som mig & Peter, haha.. Vi planerar nämligen RIKTIGT lan då vi ska nörda oss rejält. Vilka jävla karlar man hittat på :)

2008-08-30 @ 13:48:40
Postat av: Erica

Kul med ny dator. Snart blir de party hemma på min gata i stan, 2 oktober flyttar jag hem till viken för gott! =) ha en bra helg! KRamen!

2008-08-30 @ 16:01:04
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0