Milo 1 år

Idag är de Milos stora dag. Sötisen fyller 1 år idag :)  
Vi åkte dit en sväng efter jobbet och åt lite tårta.

Jag är så nära tårar varje gång jag tänker på att Devie blir 1 år om en vecka. Jag vill ju alltid att han ska va en liten bäbis. Åååh va jobbigt.

Har iaf jobat hela veckan och idag har jag jobbat så fötterna har brunnit på mig alltså. De va sååå mycket folk och bara jag, Johanna och Katrin som jobba. Eller de kom en ny tjej som skulle va i disken men hon hade aldrig jobbat förut så de tog ju sin lilla tid för henne. Stackarn , hon vill väl aldrig komma tillbaka när hennes första dag va helt kaotisk och alla galna gubbar skrek efter henne att de fattades gafflar eller att de tog för lång tid för maten osv..
Sen hade ingen av oss tre tid att gå och sätta oss och äta lunch heller så vi fick hoppa den idag.
Som sagt, de va galet mycket folk idag och jag ber till gud att de blir mindre folk imorgon:)

Så ligger de till. Nu har jag lagt Devin och Roger är och hämtar mat, sen blir de bara lugnt:)

Hej på er

Bästa polarna:


   

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas vi alltid håller ihop polarn =) /Kram Mille.. Tusen tack för idag!

2008-08-02 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0