Gotland

Som sagt. Vi åkte till Gotland förra måndagen och kom hem igår kväll. Vi va ute på Fårö från måndag-fredag och sen åkte vi in till Visby och bodde där dom sista nätterna.
Har varit underbart skönt att bara ta de lugnt. För de har vi verkligen gjort. Tagit lite promenader, druckit någon öl, ätit fikabröd och druckit kaffe, lagat god mat och kollat på OS.
Underbart lugnt och skönt...

Men nu är man hemma igen och nu börjar verkligen allvaret. Jobbat idag och imorgon.
Sen ska skolväskan på och pennorna vässar för då börjar man högskolan.
Ja, jag säger då de, herregud! 

De blir nog bra. Tur att jag har Madde vid min sida:)


Nu ska jag duscha sen blir de sängen.




Kort och sånt tjaffs kommer upp...imorgon kanske. Eller nån annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0