Dom två stenarna

I söndags va de också mycket på jobbet. Men då hann jag iaf sitta ner i 10 min och käka lunch:)

Idag va vi på 1års kontroll med Devvan. 11.3kg och 79.5 lång.
Lång och smal. Lik mor sin:P Mohahaha.
Sen hade doktorn ett jävla schå att hitta ena "stenen" (som han så fint sa de) på Devvan. Både jag och Roger hann nog bli lite oroliga där och jag tänkte att kan en av dom försvinna? Den va ju där för 6 mån sen?!
Men till slut så, kom den fram.....stenen:) Haahahahahahah

Sen efter de åkte vi och köpte tårt tallrikar, pappdukar, servetter, ballonger, ljus och sånt som hör till ett 1 årskalas:)

Och sen åkte jag och Devin till Maria och Milo och käka sallad. Jenny och Viggo kom också och sen vart de massa prat och kaffedrickande:) Sen fick de vara nog för jag är såå sjukt förkyld så hälften vore nog.
De rinner lixom ur både ögon och näsan hela tiden så jag tyckte de inte vore så trevligt att servera mat till gästerna imorgon så jag ringde till Patrik också fixa han så jag slapp jobba imorgon. Tack så mycket cheffen:)

Imorgon ska jag kurera mig i soffan framför tv:n så jag är pigg och kry tills onsdag då jag tänkte jobba om snuvfan gått över.
Devin ska vara hos sin farmor några timmar på dagen så då ska jag verkligen ta vara på timmarna och vila, vila och vila!!!!!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0