SolSolSol

Igår va vi ut till Sara och Agnes. Vi satt ute och solade och käka lunch och bara njöt av värmen. Ungarna lekte lite också men Agnes tycker nog att Devvan är skit dryg när han inte kutar runt som henne :)

Imorse vakna vi runt 6 tiden men jag va så förbannat trött så jag somna om en stund fast Devin satt i sin säng och poa och prata en bra stund :)
Runt halv 7 tog jag över han i vår säng. Lekte lite till, kolla på tv, sen efter teletubbies tog vi en promenad, kom hem, lekte, åt frukost och nu sover han äntligen igen :)
Fast jag märkte att den där promenaden imorse gjorde att Devin vart mycket piggare när vi kom in igen så vi kanske ska fortsätta med de:) Heheh
Så nu sitter man här och kl är lite över 10.
Va fan ska vi göra idag???

Fundera på om vi ska åka till Bollnäs, eller kanske Hudik? Ja, de visar sig.

Har iaf kommit på att de man tvunget lär ha hemma när man har småbarn är en SOP. Helt sjukt va man sopar dom här jävla golven. Orkar ju knappast ta fram dammsugarn varje dag lixom :) Så de är perfa med en sop.
Nu vet ni de!!   :)

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0